Przejdź do głównej zawartości

 Przyszłość widziana oczami aniołów- karty do Tarota Crystal Angels Doreen Virtue Sztuka Autorska Mariusa Michaela George'a


Moje kochane Aniołki! Posłuchajcie tylko co Anioły Skrzydlate albo i Rogate sir Mariusa Michaela-Georga i Madame Doreen Virtue przygotowały w maju!



A zatem moi Drodzy, te karty jak widzicie pięknie rękcznie malowane przez wspomnianego artystę z całą anielską poświatą, to połączenie kamieni szlachetnych, które mają wyznaczać dla ciekawych wizje w nowym roku 2021, a także wizji pomocnych natchnionych postaci anielskich, które nam je przynoszą. Doskonały i bardzo kolorowy pomysł, pełne spektrum barwne. Co anioły przewidują dla mnie w maju, czy to będzie udana wiosna?

1.  Azurite- Deep Emotional Healing 

Your heart is ready to heal from past experiences, and you are willing to devote time and energy toward therapeutic care. 

Jak widzicie na tej pięknej szafirowej karcie pośrodku Azuryt może mi dać Głębokie Emocjonalne Uleczenie 

Moje serce jest już gotowe na uleczenie z poprzednich bolesnych doświadczeń (to przed samą sobą przyznam,że były, Was także pewnie niejedno spotyka)teraz jestem gotowa odzyskać czas i iść naprzód gromadząc kojącą energię. 

2.Topaz- Forgivneness Heals

Time to release repressed anger as it's blocking your health and happiness

Topaz to cudowny kamień, który pomoże się zagoić ranom, 

Wraz z nim to dobry czas na przebaczenie złości, które blokują zdrowie i nie pozwalają być szczęśliwymi. Miło mi to słyszeć, że będzie znów dobrze.

3. Aqua auroa- Healthy Communication in Realtionship 

Hearth-to-hearth disscusion and clear,assertive communication help you understand and be understood.

A więc: Czysta woda- Zdrowa Komunikacja w relacji

Serdeczne Dyskusje  i czysta,asertywna kommunikacja pomoże Ci zdrowo rozumieć i być rozumianą/ym.

Chcecie podobnej wróżby z anielskimi kartami? Piszcie do mnie śmiało: justysiowatoscwrodzona@gmail.com

Max do 44 kart! Sam wybierz ile :)

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

 Rytuały ochronne- poszukiwanie żywiołu. Cz. 3:                              POWIETRZE  Moc powietrza O święte powietrze! Owiej mnie ze zła wszelkiego, wywiej to, co otacza mnie fałszywego. Daj mi siły, moc i wolę, Bym tworzył sobie dobrą dolę. Niech tak się stanie. Tą prastarą inwokacją do sił powietrza, którą i Ty możesz wykorzystać, rozpoczynali kiedyś dzień nasi przodkowie, a szczególnie kobiety. Intonowały ją one trzykrotnie przy pierwszym porannym wyjściu na dwór oddając cześć temu, bez czego nie istniałoby życie – powietrzu. Nie byłoby nas na Ziemi, gdyby nie powietrze. Jest ono tak samo niezbędne do przeżycia jak woda, a może nawet jeszcze bardziej – wystarczą 3 minuty bez niego, by człowiek umarł. Jest ono niewidzialne, nieuchwytne i lotne, dlatego skojarzono je z ludzką myślą, tak samo niewidzialną, a jednocześnie realną, jak ono. Symbolicznie więc oznacza intelekt, mądrość, wiedzę i błyskotliwość. A oto najważniejsze skojarzenia związane z powietrzem: – duchy opiekuńcze: syl
  Co przewidują dla nas anioły na Nowy Rok 2022? Mały horoskop    Witajcie Drogie Władczynie Różdżki (Ja mam taką ciekawą z bambusa, ha!)Jak to mówiła autorka książki o „Ochronnych rytuałach”, religia wcale nie wyklucza się z rytuałami magii białej, czy prekonicją, więc jestem bardzo otwarta na wszelkich światopoglądów osoby. Także świętuję Boże Narodzenie od dziecka wychowywano mnie w rodzinnej tradycji chrześcijaństwa. Choć więcej sentymentu wzbudza we mnie mitologia słowiańska jako klejnot dawnych czasów, potrafię to pogodzić z rodzinną tradycją, jak potrafiła zrobić to religia wiodąca.     Wodnik Larimar – naturalny seledynowy kamień Oznacza dla Ciebie przypływ podwyższonych emocji i czułości i uprasza się o wzmożoną dbałość o siebie w najbliższych dniach i delikatność. Bo do Walentynek może i jeszcze czas jest, ale…lepiej obejść się bez sińców i opuchlizny i pokazać bez żadnych defektów na następne święto J .   Ryby Ryby to się akurat mogą cieszyć- cytryn
Jakim kwiatem jesteś? Czyli Wielki Horoskop Kwiatowy dla wszystkich czarownic, z racji rozpoczęcia jesieni! Witajcie! Jaka szkoda, już po przesileniu jesiennym (22.09), jak ten czas prędko leci. Już wkrótce pożegnamy się z kwiatami, zostaną nam tylko kolorowe liście i szyszki...jesień tuż przed nami. Powiem Wam zatem co fluorescencyjne karty Botanical Inspration dla Was przewidują na październik.                                Urodzeni 21 marca-19 kwietnia  Dalia Dalia hortensis Czeka Was powód do dumy. Jednak pamiętajcie słowa Konfucjusza: "Mądrzy ludzie są ambitni, ale nie są dumni. Głupi ludzie mają dumę, ale bez ambicji" 20 kwietnia- 22 maja Lwia paszcza Antrichinum Ta karta mówi o życzliwości i uprzejmości. Zapewne będziecie musieli o to zadbać w stosunku do jakiś lwich paszcz ;).  Ech te konwenanse, pamiętajcie słowa Ezopa:"Nie zachować cząstki dziecka w sobie, nie ważne jak małej, to..wszystko stracone". 22 czerwca- 22 lipca   Nachyłek Tickseed Radość, radość