Przejdź do głównej zawartości

             Witajcie Drodzy Czytelnicy!
    Tarot Ziołowy Botanical Inspiration,
             jakie dzieje dla mnie mai w maju 2021? 





Tak się składa, że uroczy maj przyniósł dla nas łąki pełne ziół,kwitnących kwiatów choćby pięknych śnieżyczek, maków,kwitnącego mlecza,pachnących krzaków bzów i równie pięknej pigwy i pola rzepaku,uprzednio do działania znów ruszyły skrzydlate pszczoły,osy, wszelkie owady latające, muszki i biedronki by zapylać dla nas roślinność. Także miałam okazję zbierać już choćby na herbatkę świeżą miętę,na bolący żołądek, czy jasnotę na jej nektar, kwitnący podbiał, gdy miałam stan zapalny gardła, mieszkam w niewielkiej miejscowości w poludniowo-wshodniej Polsce,niemal w Bieszczadach, korzyścią jest  choćby to, że jestem od wielu lat przydomową zielarką. W maju postanowiłam zatem zakupić w znanej platformie zakupowej sobie karty do wróżenia jak na dobrą Czarodziejkę przecież przystało. Co więcej karty Botanical Inspiration, są pokryte niesamowicie fosforyzującą powłoką, miłościcy farb chemiluminescencyjnych na wszystkie kolory tęczy będą zachwyceni. Wydane w języku angielskim co prawda,ale to nie problem, jestem lingwistką. Oto co przewidziały dla mnie dobrotliwe karty: 
I. Forget-me-nots 
Myosotis scorpioides
Eternal Memories "The best thing in life,are the people you've loved,the places you have seen, and the memories you've made along the way- Unknown "  Zatem po polsku znaczy tyle co :
Niezapominajki, Wieczne Wspomnienia, Najlepszymi Rzeczami w Życiu, są ludzie, których kochaliśmy, miejsca które widzieliśmy,wspomnienia które powstały wzdłuż drogi, którą wędrowaliśmy-Nieznany Autor 
Coś mi się wydaje że to nie może być kłamstwo, mój ostatni Książę Serca, nazwiskiem Uroda,aryjskiej urody, nomen omen, oczy miał błękitne jak niezapominajki,włosy po pas i długą brodę,jak elf z bajki, cudownym był partnerem, choć nasz związek zniszczyło zaburzenie borderline, odmienność poglądów,nigdy nie zapomnę tej cudownej namiętności.
Portret Sz.Urody surrealistyczny w grzybach hulucynacjogenygennych 
II.Camellia, Camellia blanc
Destiny "It is not the stars to hold our destiny but in ourselves"-Wiliam Shakespeare
Camellia blanc zatem symbolizuje Przeznaczenie
"To nie w gwiazdach kryje się nasze przeznacznie,ale w nas samych"słowa Wiliama Shakespeara 
Wiecie już nieraz przekonałam się jak wiele nasze myśli,otwarte poglądy działają przyciągająco dla tego co się przydarza.Nieraz mi przyszło żałować, gdy już nie mogłam cofnąć czasu, dla siebie też trzeba umieć znajdować wyrozumiałość,miłość, zawsze chciałam być ponad wszystko idealna,to ma paradoksalnie zły skutek, strach jest zgubny, dąży do autodestrukcji. Długi czas byłam perfekcyjna,osiągałam zawsze najlepsze wyniki,ale to krzywdzenie siebie.Trzeba dobrze wybierać cele w życiu. Nawet nasza część psychiczna ma wpływ na funkcjonowanie naszej sfery cielesnej, taka jest prawda, holizm to jest prawda. To wspaniałe że można choć do pewnego stopnia sięgnąć za stery i pokierować swoim losem.Życzę Wszystkim powodzenia!
III. Phlox, Phlox paniculata 
Unaminity &Harmony 
"He who lives in harmony with himself lives in hamony with Universe"- Marcus Aurelius
Floks,Jednomyślność i harmonia
"Ten, kto żyje w harmonii z samym sobą, żyje w harmonii ze Wszechświatem"-Marek Aureliusz
Czyli jak już wspominałam,nieraz już czułam że za dużo stresu, za mało harmonii,za mało samoakceptacji, to za mało harmonii, inni wrażliwi pewnie wiedzą o czym mowa. Też musiałam stać się bardziej ekstra- niż introwertyczką jak chciałam być w ogóle współczesna. Może dlatego tak pokochałam wszelką wiedzę o Wszechświecie jak Teoria Wszystkiego i Wielki Wybuch :)?

Może chcecie żeby Wam tez wybrać karty Botanical Inspiration na maj ? Piszcie na mail jaki macie znak zodiaku/żywioł/ulubione zioło: justysiowatoscwrodzona@gmail.com

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

 Rytuały ochronne- poszukiwanie żywiołu. Cz. 3:                              POWIETRZE  Moc powietrza O święte powietrze! Owiej mnie ze zła wszelkiego, wywiej to, co otacza mnie fałszywego. Daj mi siły, moc i wolę, Bym tworzył sobie dobrą dolę. Niech tak się stanie. Tą prastarą inwokacją do sił powietrza, którą i Ty możesz wykorzystać, rozpoczynali kiedyś dzień nasi przodkowie, a szczególnie kobiety. Intonowały ją one trzykrotnie przy pierwszym porannym wyjściu na dwór oddając cześć temu, bez czego nie istniałoby życie – powietrzu. Nie byłoby nas na Ziemi, gdyby nie powietrze. Jest ono tak samo niezbędne do przeżycia jak woda, a może nawet jeszcze bardziej – wystarczą 3 minuty bez niego, by człowiek umarł. Jest ono niewidzialne, nieuchwytne i lotne, dlatego skojarzono je z ludzką myślą, tak samo niewidzialną, a jednocześnie realną, jak ono. Symbolicznie więc oznacza intelekt, mądrość, wiedzę i błyskotliwość. A oto najważniejsze skojarzenia związane z powietrzem: – duchy opiekuńcze: syl
  Co przewidują dla nas anioły na Nowy Rok 2022? Mały horoskop    Witajcie Drogie Władczynie Różdżki (Ja mam taką ciekawą z bambusa, ha!)Jak to mówiła autorka książki o „Ochronnych rytuałach”, religia wcale nie wyklucza się z rytuałami magii białej, czy prekonicją, więc jestem bardzo otwarta na wszelkich światopoglądów osoby. Także świętuję Boże Narodzenie od dziecka wychowywano mnie w rodzinnej tradycji chrześcijaństwa. Choć więcej sentymentu wzbudza we mnie mitologia słowiańska jako klejnot dawnych czasów, potrafię to pogodzić z rodzinną tradycją, jak potrafiła zrobić to religia wiodąca.     Wodnik Larimar – naturalny seledynowy kamień Oznacza dla Ciebie przypływ podwyższonych emocji i czułości i uprasza się o wzmożoną dbałość o siebie w najbliższych dniach i delikatność. Bo do Walentynek może i jeszcze czas jest, ale…lepiej obejść się bez sińców i opuchlizny i pokazać bez żadnych defektów na następne święto J .   Ryby Ryby to się akurat mogą cieszyć- cytryn
Jakim kwiatem jesteś? Czyli Wielki Horoskop Kwiatowy dla wszystkich czarownic, z racji rozpoczęcia jesieni! Witajcie! Jaka szkoda, już po przesileniu jesiennym (22.09), jak ten czas prędko leci. Już wkrótce pożegnamy się z kwiatami, zostaną nam tylko kolorowe liście i szyszki...jesień tuż przed nami. Powiem Wam zatem co fluorescencyjne karty Botanical Inspration dla Was przewidują na październik.                                Urodzeni 21 marca-19 kwietnia  Dalia Dalia hortensis Czeka Was powód do dumy. Jednak pamiętajcie słowa Konfucjusza: "Mądrzy ludzie są ambitni, ale nie są dumni. Głupi ludzie mają dumę, ale bez ambicji" 20 kwietnia- 22 maja Lwia paszcza Antrichinum Ta karta mówi o życzliwości i uprzejmości. Zapewne będziecie musieli o to zadbać w stosunku do jakiś lwich paszcz ;).  Ech te konwenanse, pamiętajcie słowa Ezopa:"Nie zachować cząstki dziecka w sobie, nie ważne jak małej, to..wszystko stracone". 22 czerwca- 22 lipca   Nachyłek Tickseed Radość, radość