Przejdź do głównej zawartości

 

Rozmowy z Księżycem- jak czytać Kalendarz Księżycowy i podążać ku swoim celom



Jak tam moje Czarownice, Wiedźmy, Oświecone? Blaskiem Księżyca?

Obcowałyście z tegoroczną Pełnią Myśliwych, dwa dni temu (20.10)?

Tak czy owak, zamierzam Wam przedstawić po krótce jak należy posługiwać się Kalendarzem Księżycowym, jak należy korzystać z bytności (lub jej braku) naszego Słonecznego Namiestnika, który teraz w pierwszej kwadrze (pod kątem prostym?)

Może same już coś wiecie, co nie co czytałyście?

O wpływach sił naturalnych na nasze wybory, działania, zdarzenia tu na Ziemi?

A Księżyc sprzyja kobietom.

Gdy Księżyc jest w pełni jest wtedy w centrum swoich sił i możliwości, można posyłać ku niemu maksymalną ilość próśb (nawet i 40), wystarczy tylko chociażby rozpisać je na jakiejś karteczce i wyrecytować.

Rytuały w Pełni Księżyca:

Dobrym rytuałem będzie zapalenie świecy w oknie lub na podwórku, gdy prosicie o coś Księżyc. A zależnie o co chcecie prosić Księżyc:

Miłość: Dorzecznym pomysłem jest klarowna symbolika. Co wam się kojarzy z miłością? Pierścień, czy jakieś tam serce drewniane, można chwilę potrzymać nad tą zapaloną świeczuszką, okopcić.

Pieniądze: Identycznie można postąpić z pieniążkiem, jaki to problem uczynić podobnie z złotówką, czy innym bilonem? Chwilę poddać go działaniu dymu?

Zdrowie: Nie wiedziałam co mi się kojarzy ze zdrowiem czy witalnością, sięgnęłam po listek mojej soczyście zielonej rośliny doniczkowej, o intensywnym cytrynowym zapachu.

 

Choć powiem Wam tak czytałam niedawno, że nowego partnera na stałe  najlepiej jest szukać:

W NOWIU

Konieczne rytuały: Jak ujrzysz Księżyc tydzień po nowiu w cienkim rogaliku poproś go następującymi słowy:

Drogi Władco Nocy ześlij mi partnera, który pokocha mnie stałą, wzajemną miłością, będzie otaczał mnie swoją troską i męską siłą, któremu nie braknie atutów, o których marzę.

Zobaczycie, że ujrzycie go we śnie, a już niedługo się spotkacie.

Jeśli chcecie prosić o podkreślenie plusów waszej urody, polepszenie jej w jakiś sposób należy:

Natrzeć wspomnianą świecę odrobiną różanego olejku przed zapaleniem. Postawić w pobliżu lustro.

Przyjrzeć się własnemu odbiciu, znaleźć swoje ulubione cechy, przypomnieć sobie komplementy z przeszłości.

Księżyc da wam lepszą aurę i polepszy się wasza uroda.

Roślinki posadzić i obserwować co dnia, tak jak rozkwitają kwiaty, rozkwitać będzie wasza uroda.

Ostatnio przyszło mi się dowiedzieć, że gdy

KSIĘŻYC MALEJĄCY

Należy poświęcić czas na oczyszczenie naszej energii z złych wspomnień i cierpienia np. odpuścić ze nic niewartymi wspomnieniami po nieudanym związku.

Jeśli dotyczy Cię podobna sprawa, mam oczywiście

RYTUAŁ:

Ponoć wystarczy malutkie pudełeczko po zapałkach lub inne, a także niewielkie serduszko lub inną rzecz, która nam się jakoś z tą osobą z jakiś przyczyn kojarzy. Wówczas wkładamy do pudełeczka i ukrywamy tam, gdzie nie będziemy po nie sięgać.

Co więcej gdy sekwencja księżyca jest ubywająca, warto również zwracać się w sprawach, których chcemy unikać jak:

·         Choroby

·         Kłótnie

·         Plotki

·         Porażki

·         Niedostatek

Zaś gdy mamy

KSIĘŻYC ROSNĄCY:

Także jest warto starać się o coś prosić, jak w czasie Pełni, Księżyc może nam dać:

·         Zdrowie

·         Finanse

·         Podróże

·         Urodę

 

Może nawet jeśli jakiś kłopot z niepłodnością, warto wystawić na działanie księżyca np. w ogrodzie zostawić na noc: niewielką laleczkę, nie bójcie się to nie żadne Voodoo, tej słodkiej lali raczej się nic nie stanie, a wasz nieziemski pocieszyciel może zechce ją ożywić swoim światłem.

 

Udanej białej magii moje Czarodziejki!

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

 Rytuały ochronne- poszukiwanie żywiołu. Cz. 3:                              POWIETRZE  Moc powietrza O święte powietrze! Owiej mnie ze zła wszelkiego, wywiej to, co otacza mnie fałszywego. Daj mi siły, moc i wolę, Bym tworzył sobie dobrą dolę. Niech tak się stanie. Tą prastarą inwokacją do sił powietrza, którą i Ty możesz wykorzystać, rozpoczynali kiedyś dzień nasi przodkowie, a szczególnie kobiety. Intonowały ją one trzykrotnie przy pierwszym porannym wyjściu na dwór oddając cześć temu, bez czego nie istniałoby życie – powietrzu. Nie byłoby nas na Ziemi, gdyby nie powietrze. Jest ono tak samo niezbędne do przeżycia jak woda, a może nawet jeszcze bardziej – wystarczą 3 minuty bez niego, by człowiek umarł. Jest ono niewidzialne, nieuchwytne i lotne, dlatego skojarzono je z ludzką myślą, tak samo niewidzialną, a jednocześnie realną, jak ono. Symbolicznie więc oznacza intelekt, mądrość, wiedzę i błyskotliwość. A oto najważniejsze skojarzenia związane z powietrzem: – duchy opiekuńcze: syl
  Co przewidują dla nas anioły na Nowy Rok 2022? Mały horoskop    Witajcie Drogie Władczynie Różdżki (Ja mam taką ciekawą z bambusa, ha!)Jak to mówiła autorka książki o „Ochronnych rytuałach”, religia wcale nie wyklucza się z rytuałami magii białej, czy prekonicją, więc jestem bardzo otwarta na wszelkich światopoglądów osoby. Także świętuję Boże Narodzenie od dziecka wychowywano mnie w rodzinnej tradycji chrześcijaństwa. Choć więcej sentymentu wzbudza we mnie mitologia słowiańska jako klejnot dawnych czasów, potrafię to pogodzić z rodzinną tradycją, jak potrafiła zrobić to religia wiodąca.     Wodnik Larimar – naturalny seledynowy kamień Oznacza dla Ciebie przypływ podwyższonych emocji i czułości i uprasza się o wzmożoną dbałość o siebie w najbliższych dniach i delikatność. Bo do Walentynek może i jeszcze czas jest, ale…lepiej obejść się bez sińców i opuchlizny i pokazać bez żadnych defektów na następne święto J .   Ryby Ryby to się akurat mogą cieszyć- cytryn
Jakim kwiatem jesteś? Czyli Wielki Horoskop Kwiatowy dla wszystkich czarownic, z racji rozpoczęcia jesieni! Witajcie! Jaka szkoda, już po przesileniu jesiennym (22.09), jak ten czas prędko leci. Już wkrótce pożegnamy się z kwiatami, zostaną nam tylko kolorowe liście i szyszki...jesień tuż przed nami. Powiem Wam zatem co fluorescencyjne karty Botanical Inspration dla Was przewidują na październik.                                Urodzeni 21 marca-19 kwietnia  Dalia Dalia hortensis Czeka Was powód do dumy. Jednak pamiętajcie słowa Konfucjusza: "Mądrzy ludzie są ambitni, ale nie są dumni. Głupi ludzie mają dumę, ale bez ambicji" 20 kwietnia- 22 maja Lwia paszcza Antrichinum Ta karta mówi o życzliwości i uprzejmości. Zapewne będziecie musieli o to zadbać w stosunku do jakiś lwich paszcz ;).  Ech te konwenanse, pamiętajcie słowa Ezopa:"Nie zachować cząstki dziecka w sobie, nie ważne jak małej, to..wszystko stracone". 22 czerwca- 22 lipca   Nachyłek Tickseed Radość, radość